Fabulous fc

Sunday, March 29, 2009

VrOOmMM!!

perut tu sapa nak jawab?? bukan setakat pungkoq dia saja tonggek, perut tu pun dah ke melenting ke depan! tapi ada hati nak naik kereta F1 jugak...(sure perut tu tersangkut kat stering punye)

yang padahnye babah dia...kena hempap dengan 30 kilo! nak naik jugak,tapi kaki tak sampai, so dia main game kat dalam kereta tu, minyak dan brake,babah yang tekan.
p/s LV tetap pose ye kat tepi kereta tu..

konon2 pemenang la tu..walaupun tiada pengalah sebenarnye..

13 comments:

Segenit Puteri Bunian said...

perli anak pulak kaki xsampai... padahal si babah yg beriya nak main!!! cover la blkg umar tue.. agagaga... 'MENGATA ORANG SELUAR CEMAR'!!!

fatin said...

smart arr umar!de winner ait!
woo..berani letak LV kt tepi tu..hihi.nti org hambik br tau.:P.dah la peminat LV rmai.kuikui

rizalman atelier said...

spt biasa klw ada umar tu, cepat je mengomen uols..

Pa'e said...

hahahahaha...tak tahan ayat last, LV still kene interframe gak..

Pa'e said...

lagi stylo kalau bawak kete F1 sambil pegang LV, hik hik hik...

zetck said...

besh nya ader babah sporting camnih!!!
jealouse sgat!!w

AmyMizzunderstood said...

umar sgt cute..dgn membawa perutnya..

SYERA said...

babah nye jgn la merajuk plak...kids alway gets d most attention kn uols...rizalman, u too look stylo la in da f1 car~

hurul-eddy said...

umar hencem siottt!!!! n too kiut...ur perut..huhhu.. sweet la umar... maintain jer perut tuh.. aset tuuuu....kalau jadi mcm osman kering plak sape nak jwb???

!mt!4z said...

btl2..u r so so so so cute..

ash.N.fuz said...

good luck with fiesta fesyen kl

qifa said...

dear....
take part in stylo?

rizalman atelier said...

am not participating la...ada hal lain..sorry no contribution la this year!