Fabulous fc

Wednesday, March 25, 2009

kalau nak sihat,kayuh basikal

kalau rasa2 segway tu tak menyihatkan, sebab tak membakar kalori..apa kata beli basikal GUCCI ni sebagai ganti. Rasanya taklah semahal segway Chanel..hari tu masa kitaorang(ngan Faizul) tengok basikal ni kat Paris, harganya dalam rm48,000 macam tu..ok what, dapat beg Gucci sekali.. siar2 kat taman best kan? kring2!  Alamatnye,tak boleh la parking sebarangan,silap2 kena angkut dek pencuri!  (dua kali pandang macam basikal posmen pun ada..)

1 comment:

MJ said...

Kalau duduk Holland, tak sampai dua hari terus kena curik. :-) Because semua org naik basikal kat sini.

Anyway, always adore your design. Just wondering how should i arrange for you to design for my wedding dressy..? Itupun kalau u sudilah... :-)

Take care for now.

Maria.
Amsterdam.