Fabulous fc

Friday, March 20, 2009

dah jadi tunang orang

khabar terbaru dari paris, Marc Jacobs ngan temannyer Lorenzo telah mengikat tali pertunangan. Nak kahwinnyer tak tau bila?? Boleh macam tu kan? Ingatkan Elton John jer,rupanyer designer kepada Louis Vuitton ni pun feeling gak...berkenalan baru setahun..dah nak bertunang! Ni kalau raja Azmi ngan Erma Fatima tengok mesti suka ni.. nak buat drama la tu!! mesti beg hantaran dari Marc untuk Lorenzo,beg LV kan!! haha..
bagaimanapun, post ni sekadar gurauan..sila jangan meniru aksi ini maupun teruja melihatnya.. ini Barat..kita kat Malaysia ye..

4 comments:

aizat.cinta.goddess said...

both of them sgt cute!

Segenit Puteri Bunian said...

nauzubillah. designer Muslim jgn ler tiru mcm depa nih...

sitekateki | dD said...

sepadan...

Parisian girl said...

dia ni tak habis2 tunang. but i lagi suka jason preston.