Fabulous fc

Friday, May 21, 2010

1,2,3....mula!


rizalman& puteh

raya 2010 fashion show

26th june 2010

3pm

sesiapa yang berangan selama ini untuk mendapat peluang menyaksikan fashion show Rizalman Ibrahim...anda boleh merebut peluang ini! 
5 tempat duduk disediakan bagi pembaca khas blog yang akan dipilih apabila anda berjaya menghantar slogan yang paling menarik

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....
....................................
(slogan tidak lebih daripada 20 patah perkataan).
*tarikh tutup- 15hb,june 2010.
pastikan anda boleh dihubungi bagi tujuan undangan

tunggu apa lagi? 1,2,3...mula!


p/s: jangan pulak ada yang tulis- "....saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana saya hendak meniru rekaannya..."(itu memang nak kena ). Mungkin anda juga berkesempatan bertemu Umar.

p/s: segala komen tidak akan disiarkan bagi tujuan mengelakkan peniruan antara satu sama lain. harap maklum.

239 comments:

1 – 200 of 239   Newer›   Newest»
WiDiGuMs said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya amat meminati gaya fashion rizalman and saye rase rizalman 1 icon negara yang boleh dibanggakan.sya rase bangge kalau dapat tengok show rizalman...

Nurakma said...

gaya dan seni pada pakaian yg ditonjolkan sgt memuaskan......

Hizami Li said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya mengagumi sentuhan beliau yang dramatik dan berani tetapi menjaga kesantunan dan keanggunan si pemakai. I salute him!

azieazah said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....

rekaan beliau sangat berbeza dan sentiasa menjadi sesuatu yang hebat dalam kelasnya yang tersendiri!

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana pertama saya bangga ada anak melayu yg amat berbakat,kedua,saya tertarik utk mengenal Rizalman & rekaannya dgn lebih dekat.

Anonymous said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana SAYA INGIN MENYAKSIKAN SENDIRI REKAAN BELIAU YANG FABULOUS DAN MERASAI DUNIA FABULOUSITY RIZALMAN!

artzlyind said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin melihat dari dekat sentuhan kreatif pereka tersohor Malaysia. Dan teringin bersua dengan RIZALMAN yang humble dan UMAR gebu.

jana said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana untuk memiliki pakaian dari rekaan Rizalman bagiku umpama mimpi tapi jika dapat menyaksikan pertunjukkan fesyennya tentulah seperti anugerah yang terindah.

diah said...

26th june? ala..ada conference hr tu.. apapun salam buat Umar:-)

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

huwaaaaaaaa!!!

WHY OWH WHY!!!

why this time...when im not in the country! jelez nyeeeee to those yg get this opportunnity! :(

ok nangis tepi ceruk dapur now!

Unknown said...

kerana rekaaannya superb! fabulous. and plus im really into fashion although im only 18 and last, uncle rizalman RAWK!

honey bedazzled said...

kerana sentuhan rizalman fesyen dan seni akan menyatu.

Suriayati Datu Mudin said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya tak cukup duit untuk meihat pertunjukan yang sehebat itu.

Kenangan Lalu said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana dari kecik lagi saya nak jadi pereka fesyen. Kalau nak dikata, semenjak kali pertama saya pegang pensel saya dah tergedik-gedik melukis baju rekaan. Banyak saya buat, dari gaun Disney Princess untuk adik-adik saya sampaila kepada baju kurung untuk kawan pompuan saya (Dia kata nak buat baju raya, tapi tak buat pon).

Tapi mak saya tak bagi, bapak saya mencebik tiap2 kali dia nampak saya tunjuk karya-karya saya kat adik-beradik saya.

Mungkin orang lain ingat cebikan tu takdak apa-apa, tapi bila ayah sendiri yang buat macam tu, rasa macam semua usaha saya sia-sia. Macam kena hiris pisau... Pedih...

Kadang-kadang, saya pon rasa macam teruk sangat impian yang saya ada. Depa kata "Hang pi caghi gheja yang senonoh~!!!" Tapi... Saya rasa kerja pereka fesyen ni senonoh apa? kenapa depa tak suka?

Tapi.. Sebenar-benarnya... Memang saya teringin lagi nak jadik pereka fesyen. Kawan-kawan pon kata saya patut cuba. Tapi rasanya dah terlambat kot. Sekarang pon saya dah kerja, okayla mak bapak hepi depa leh cerita kat orang ramai. Rasanya dah sampai masa melukis fesyen ni jadik sekadar hobi saja.

At least, kalau saya dapat pi tengok fesyen show ni walaupon sekali, sekurang-kurangnya dapatla saya cuit sedikit perasaan tu, perasaan kalau saya memilih jalan yang lain, kejar impian saya. Memang tak sam adengan pereka tu sendiri, tapi yalah...

And being 23, I think one day I will be a single parent too. But I promise myself I will support my kid's dream no matter what he wants to be

DDFABULOUS.COM said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana...

ingin menyaksikan sendiri koleksi2 eksklusif dari beliau depan mata saya sendiri.selama ini hanya berpeluang melihatnya di majalah dah tv sahaja.

~FaatiNNasreeN~ said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya seorang buta fesyen tetapi teknik penggayaan versatile dan penggunaan fabrik mantap dari Rizalman dapat memberikan kesempurnaan dalam hidup seseorang.

Boy said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya peminat setia Project Runway, Fierce!

p/s: pemenang dapat baju raya jugak eh? :P

~FaatiNNasreeN~ said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana fesyen adalah kenikmatan semulajadi yang patut dirasai oleh setiap individu.

Maisarah Omar said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ingin mengalami sendiri adrenaline-rush ketika menyaksikan live supermodel memperagakan Rizalman & Putih collection;no doubt will be full with fabulousity plus glamour.

surayaya said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana pada mata saya, rekaan beliau semuanya unik, elegan, feminin dan beliau ada sentuhan tersendiri yang boleh menjadi 'trademark' apabila sekali tengok sudah boleh kenalpasti itu rekaan siapa.

bellanabel said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen rizalman ibrahim kerana saya sukakan fesyen dan rekaan yang cantik dan menawan,membuat org tergamam tapi bercirikan kesopanan.

safiyah harun said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya amat meminati beliau,walaupun saya tak mampu memakai rekaan-rekaan beliau...tapi setiap rekaan beliau sangat2 menarik pada pandangan mata saya yang hanya orang biasa..semoga beliau terus berjaya dan bertambah cekal di dalam dunia fesyen..."

P/S: " gud luck for ur fashion show.."

YANI SLiM said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana teruja dengan rekaannya, masakannya, koleksi handbagnya, kredibilitynya sebagai ayah, ketulusannya sebagai anak yg sentiasa mendoakan kesejahteraan ibubapa dan yg paling penting dia icon Asia yg masih mempraktikkan nilai Kemelayuan dan Keislaman di dalam rutin hariannya (terlebih 20 pktaan..boleh ke?)

Unknown said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana " it will certainly shows and defines originality,fabulousity, chic and elegant fashion creations that compensate the today's woman fashion aspiration"...hehehe..ok tak?

MyNewJourney said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ilham fesyen tempatan dapat diinspirasikan daripada setiap rekaannya dan peluang untuk menghadiri pertunjukan hasil kreativitinya tidak mungkin dapat dilepaskan.

Cik Azz said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya nak cubit2 pipi Omar. harap2 Omar ada la nanti ya... hehehe...

*Sah2 kena reject ni.... hahaha...

NenetPenne (NP) said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana seumur hidup ku sekalipun tidak pernah menghadiri acara sebegini dan lagi walaupun tidak mampu untuk memiliki rekaannya, dapat melihat pun sudah memadai...

didiyanaEhsan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ianya menjadi sumber inspirasi dalam mempelajari bidang rekaan yang sedang dipelajari sekarang dan menjadi generasi penyambung yang menghasilkan rekaan hebat.

K i a H R o N g G e n G said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin melihat sentuhan rekaan Rizalman, waima peluang yang diberikan akan menjadi bergitu berharga.

intan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana rekaan rizalman fabulous,elegance,classy,trendy,sekali pandang seperti cinta pandang pertama sukar untuk dilupa,terbayang sampai bila-bila selagi tak memilikinya.

C!kpuanmuda® said...

kerana saya sangat teringin nak tengok koleksi puteh dan semua rekaan rizalman dari dekat. kalau tak, kempunan lah saya..

Nurfatehah said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya jakun, tak pernah tengok fashion show pereka fesyen terkenal tapi saya seorang photographer. Nanti saya boleh bagi gambar free! :D

Masyithah Ma'arof said...

hi... nak try lah

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana sesungguhnya keanggunan sesuatu rekaan fesyen itu lebih terserlah jika dihayati di runaway daripada sekadar melihat foto yang kaku dan beku.

masyithah (chitah2000@hotmail.com)

Days said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana mahu melihat sendiri kelaseran mulut abg rizalman dan ketelitian hasil kerja rizalman yang selama ini dapat dilihat dari jauh sahaja.



tQ =))

Memorabilia said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ingin melihat sendiri hasil rekaan pakaian oleh rizalman kerana sebelum ini hanya mendengar melaui media sahaja

Liyana said...

Saya lagi semangat nak reka slogan ni dari nak tulis thesis. I'll be back in June, boleh cuba ni.

Dina Zakaria said...

wah!!bestnyer..tapi cemane nak join nih??tulis slogan kat ruangan komen ni je ke??

Aishah Latif said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin berjumpa dengan Umar yang comel!!!! Babah Umar please pick me. Terima kasih.

Pija said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana SETIAP KALI CARI IDEA NAK BUAT BAJU RAYA MESTI RUJUK REKAAN DARI RIZALMAN IBRAHIM DAN WALAUPUN LAGI 10 TAHUN AGAKNYA BARU SAYE NAK KAHWIN SAYA SUDAH ADA BAJU NIKAH IDAMAN SAYA IAITU DARI RIZALMAN IBRAHIM. walaupun slogan ini lebih dari 20 patah perkataan, tak pe, saye tak delete sebab itu yang jujur terus dari hati yang saye adore sangat kamu Rizalman Ibrahim. Okay tujuan bukan nak menang, nak kasi tahu jeh heh heh heh. Oh fanatic dengan Rizalman's designs. *jatuh cinta*

Erika Anuey said...

yeayy, buleh jumpe Umarr!!!!!

eusoffaqeuddin said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ke-extraordinary-an rekaan beliau menghasilkan keterujaan semua pihak untuk memilikinya dan saya berhajat untuk memilih beliau sempena raja sehari saya kelak.

eusoff aqeuddin
013-2858948

emy/mamasuri said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana nak lah tengok design pakcik rizalman ni dari dekat...walaupun aku bukan model sepenh masa..tapi aku adalah wanita sepenuh masa...satu lagi..nak pakai memang out lah..tapi nak tengok n try apalah salahnya kan ...

0165136053-emy

saveme_zero said...

wahh...sy mau. tapi slogan tu nak tulis kat sini,sebaiknya email kot. nti ada yg copy paste..hehehe

saveme_zero said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya sangat menyintai rekaan rizalman,tambahan lagi rekaan untuk pengantin. Dari jauh boleh dilihat kehalusan & ketelitian rekaan rizalman yang sangat cantik.

bunga&krim said...

salam...

abg rizalman!!!!bru jumpa page abg,..huhu..lambat btol sya nie kan..neway nk join slogan tuh..post nie dbuat on my bufday 21st may..so,hope bleh la menang ek..haha..ok start..saya, eh ape tdi...jap...(bkak blik entry tuh)..ok..sya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen rizalman ibrahim kerana style rizalman sangat gorgeous!!hijab style juga menarik bgi muslimah trendy seperti saya.

tq..blh ke dpt nie..adoiii...i adore u en rizalman ibrahim since kebaya pendek style..iloike!!
kim slam kat umar..nk hugs dier!!

bunga&krim said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana hijab style puteh sngat unik dan stylo sesuai untuk muslimah trendy seperti saya.

en rizalman ibrahhim, i adore u!!!since kebaya pendek till now,,actlly sya bru jmpa page nie..huhu..lmbat btol sya nie..bru nk brjnak2 ngan blog..hehe..kiss n hugs 4 umar!!!tomeiy..

AziniMZ said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana sy nak beli sendiri sy tak mampu.. tgk pun jadi la.. =P

La Mode Parisienne said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....Rizalman is just fabulous!and I support him all the way!

Take me!! take me!!

NYKOLETT said...

saya ingin menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana pemuda kacak ini sangat popular dalam bidang fesyen di tanah air ini.

Leya Omar said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.. saya memang benar2 meminati smua hasil karya and ciptaannya dan teringin berjumpa dgn rizalman..

*bkn sy shj yg meminati rizalman,ramai lg.. and ade yg kata:stiap kali saya tengok rekaannya, sy rasa sperti sy pula yg nk kawin..hehe

hady said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana

'Rizalman Ibrahim adalah bintang di dalam dunia fesyen dan saya adalah bakal bintang di dunia senibina'

hah, ok macam tu encik rizalman?

apa apa pun, good luck for your coming fashion show!

zulaikha said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya beliau adalah idola saya dalam melayari kehidupan.



email :sitizulaikha87@gmail.com

AziniMZ said...

sy ingin menonton pertunjukkan fesyen rizalman kerana mana la tau lepas tgk terbuka hati mo beli.. hihi

Unknown said...

saya ingin menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana: saya ingin melihat kehebatan rekaan anda dan menghargai seni jahitan anda tanpa dihalangi oleh cermin kedai atau cermin kereta.

m(o_O)is moois preloved said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya nak tengok sgt rekaan kain baju ygb sgt fabulous lgik mavelous by super magic touch n gifted rizalman... drooling~~~~~

V said...

I would like to see Rizalman's Fashion Show because it will be a fabulous addition to my fabulous fashion blog!

liana said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya tak penah pi dan saya sangat lame pasai fashion so saya tringin sangat nak pi tengok apa depa buat kat fashion show ni. tq!!!

Temi said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya tidak pernah berpeluang untuk menghadiri mana-mana pertunjukan fesyen yang ekslusif seperti ini.

raina501@gmail.com

syafiqahjasmin said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana kegigihan Rizalman mengecapi kejayaan di samping mendidik umar,inspires me a lot. You did a very excellent job.Saya kagum.

syafiqahjasmin@yahoo.com
0163332368
www.syafiqahjasmin.blogspot.com

Kaseh Hidayah said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya amat mengagumi rekaan beliau dan inilah satu- satunya peluang bagi saya melihat rekaan beliau dengan lebih dekat….

(syera,klang:012-7848100/03-33771192)

JoeY^^DaNnY said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....nak tgk "Muslimah CollectiON" yg rizalman buat hasil drpd kupasan isu aurat yg hangat kat blog nie..so that saye jelas tentang fashion yg seiring dgn syarak..tq dapat tiket huhuhuhu

Riena said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana I've never been to any so I wouldn't give up the chance of getting up-close-and personal with the man behind Puteh MASTERPIECE!

MaisarahMS said...

kerana....

ive never been to a fashion show before. my personal opinion is rizalman ibrahim; a uniquely, talented young(still) man has his own place in the fashion industry. he is a hero in fashion arena that we malaysian should be proud of. his collections are outrageous and porch. i bet everyone wants to have at least 1 collection of rizalman ibrahim-its like a dream come true.

Riena said...

Oh I forgot to leave my contact number ;-) Sabrina 0172666892.

Saya Noury said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana, FESYEN dan GAYA didahulukan KESEMPURNAANNYA diutamakan (^_^)

will e-mail me at :
nourynor86@hotmail.co.uk
or my mobile phone/office at Nikko Hotel:
019-332 9260 / Office 03-2161 1111
my name NUR HIDAYAH @ nonor or cute name noury..heheheh!!

kinssy said...
This comment has been removed by the author.
kinssy said...
This comment has been removed by the author.
sapphire said...

salam

saya try..

saya ingin menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana saya tidak perlu lagi terjinjit-jinjit hanya untuk melihat baju hasil tangan rizalman dari luar butik eksklusif tu


:)

::alifdalmim:: said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana ingin menggembirakan hati selepas final exam dan sebelum interview..tu aje.TQ

a.n.i.Q.u.e said...

... saya harap Rizalman bawa semua beg LV dia ke show; tengok baju-bajunya saja tak best kalau tak tengok beg-beg dia sama...

hehe

ala lebih 1 ..21 perkataan nih ... cincai ahhhh

Iylia said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana rekaannya yang unik, kreatif dan menarik untuk dipakai oleh sesiapa sahaja!

Miss Qila said...

assalammualaikum rizalman...:)
kalau anda memerlukan model untuk busana anda, layari lah laman blog saya...
http:www.modelmuslimahqila amir.blogspot.com

Syamil Johan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana koleksi yang ditampilkan mempunyai nilai estetika dan detail yang menarik dan boleh membuat seseorang kelihatan confident.

anak aris said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin melihat hasil rekabentuk kerja Rizalman, antara pereka fesyen terbaik.

Anonymous said...

sejak di bangku sekolah,rizalman menjadi inspirasi saya sehingga saya mencapai tahai sekarang.

Lee Anna Foong said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana....

sy nk ubah sikit,

ADIK saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana....die sukekan fesyen,sdg bljr fesyen dan amat memandang tinggi pade rizalman dan rekaan awak.

ps-she's a 16 y.o very talented, very creative kid.i just feel she needs an early career boost aka inspiration ;) btw her bday is on 21st may, the day u posted this ;)

aidil dbahri said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana mahu melihat evolusi rona putih ciptaan rizalman

s.i.f.a.r said...

cuba nasib ya.

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana...
saya ibu mengandung 5 bulan yang mengidam menikmati saat 'glamour' pentas 'catwalk' dan berhak merasakan diri ini juga 'hot'!!

jika rezeki, saya terpilih, sila hubungi sitiidafarida@gmail.com

Dhiya Syazana said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya sangat admire pada Rizalman dan rekaannya. Ingin berjumpa dan melihat telatah Rizalman dan Umar yang sangat cute.
(boleh ke dwi bahasa ni?)

hajar11 said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya sangat sangat adore his collection and trying to get one for myself and also i'm a big fan of his blog although saye hanyelah reader yg tidak mempunyai blog. Umar juga sangat comel. Gelak sampai menangis nangis bace doa untuk Blacky die.

WowLady said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya amat meminati rekaan beliau yang cantik dan amat berinovasi, bertetapan dengan tag blog beliau "Fabulousity by Rizalman".

(slogan tidak lebih daripada 20 patah perkataan).
*tarikh tutup- 15hb,june 2010.
daripada: Nurazlin Kamarudin
tel no: 019-3896545
email: azlin.k@gmail.com

mierafaziera said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ingin menyaksikan himpunan busana rekaannya yang hebat dan ekslusif dengan citarasa terkini tanpa meninggalkan selitan nilai-nilai ketimuran.

Name: Zamira Yasmin mohd Yusop
Tel: 019-2878462/017-3511539

I_Hate_Lolipop said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana dia adalah Rizalman Ibrahim, yang pastinya bukan Kiah Tukang Jahit yang saya perlu menulis slogan untuk merebut peluang ini.

h/p: o13-3464593

cik fiza said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana..... rekaan yang 'up to date', ada 'class' tersendiri dan semestinya kerana beliau pereka melayu yang sangat berjaya

Nadiah Whoah Stylista said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana Rizalman Ibrahim telah menunda sesi perjumpaan saya dengan beliau tahun lepas.



(Remember me? Nadiah from nadiahazahar@yahoo.com) *giggles*

SHADA SALEISHA said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya amat mengagumi bakat beliau dan belum pernah berkesempatan menyaksikan pertunjukan fesyen beliau secara langsung.

PERSIAPAN PENGANTIN BUDGET said...

salam en rizalman,

saya harap dpt pergi menonton fashion show ni yer dan ini slogan saya....

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana... ingin menyaksikan rekaan insan yang ikhlas mencantikkan wanita kerana kecantikan (tidak berlebih-lebihan) akan membiaskan kecantikan agamanya serta keagungan Tuhannya.

...ada lagi ayat nak sambung tp akan terlebih 20 pp pulak nanti. ini bukan up up kan en rizalman tp susah nak jumpa pereka yg agak serius mencipta baju muslimah. hope i can own one of your piece, (walaupun belum mampu skrg--- huhu) insyaAllah satu hari nanti.

Nurul Afzan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana inspirasi rekaannya ikhlas dan punya sentuhan ajaib yang dinantikan serta peluang menghadirinya adalah hadiah hari lahir ke-24 yang saya inginkan.

Nurul Afzan
0132464625
wonderfulnamy@gmail.com

shahirah said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin melihat dan rekaan rizalman dengan lebih dekat kerana sebelum ni hanya diblog dan saya adalah peminat no1 rizalman...

sabrina.sabri said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya orang pertama yang meninggalkan comment disini ;)

kinssy said...

Hello. I sent an entry before this.

Can also contact me at :

nana_farhanah@yahoo.co.uk

Thank you.

No.Joe said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana sebenarnya saya nak berikan seat itu untuk nephew saya yang sedang study fashion di UiTM Seri Iskandar Perak. Dia inspired untuk jadi Jubah designer so at least peluang ini boleh jadi eye-opener, to encourage his creative part AND maybe some slim chance for him to get any opportunity jadi apprentice untuk Rizalman bila dia nak praktikal nanti. Sekian, dari seorang Makcik yang berhati suci :)

nur raihan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana kagum setiap kali lalu depan Puteh boutique..tapi selalu segan nak masuk..kalau menang mesti dah confident nak masuk..hehe.

Unknown said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana saya sangat mengagumi ciptaan kreatif beliau dan hasil rekaan beliau sangat menarik dan tidak jemu dipandang terutamanya dalam menghasilkan gaya dan trend muslimah yang anggun lagi bergaya tetapi tetap sopan..jarang diketengahkan oleh designer-designer lain

The Hetzel said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya amat menggemari rekaan-rekaan beliau yang sungguh fabulous dan mahu melihat beliau, Umar, dan rekaannya secara live.

e-mail: maznah_medani@yahoo.com

Unknown said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya suka melihat inspirasi fashion Rizalman ! bila tgk rekaan traditional Rizalman, "That's it! international standard of contemporary yet traditional fashion"

adlinesayo said...

Salam..

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya minat dengan rekaanya.Tak mampu untuk tampil anggun dengan sepasang baju rekaan Rizalman, cukuplah dengan hanya terpilih untuk tampilkan diri ke pertunjukan fesyen ni.Pilih la saya..:p

Wassalam..
Adlina

shidasahidi said...

Hai fashionita rizalman~

"saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana rekaan rizalman sangat mantap,esklusif,elegant, simple dan sesuai untuk wanita bertudung. I love rizalman..=)"

Abbad Nawawi said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana sentuhan rekaan beliau sentiasa merentap jantung hati saya

zaidi said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalma Ibrahim kerana ingin meyaksikan fesyen terkini yang boleh dijadikan rujukan kepada peminat fesyen. Rujukan sahaja bukan meniru.

yienjr said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya benar-benar ingin berjumpa dengan beliau secara live dan eklusif!

My Precious Corner said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....
SAYA NAK BELI BAJU REKAANNYA BELUM MAMPU, KALAU DAPAT PERGI FESYEN SHOW YA ALLAH! MY DREAM COME TRUE!
P/S:Boleh menang tak??? tido malam tak lena dah nie!!!

ainaz said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana fesyen "Rizalman" moden, cantik, berkualiti sejajar dengan ajaran agama yang "Puteh" sesuci embun di pagi hari dahulu, kini dan masa depan

onnie said...

kerana saya juga antara peminat fesyen dan rekaan beliau yang sgt ceria, tidak lapuk dan lain dari yang lain. selain itu, pesonaliti beliau juga menarik perhatian saya, sangat berdaya saing dan plg utama sifat penyayangnya terhdp anknya yg tiada tandingnya....: ))

From : Rosnidah Mohamad Basri
no. hp : 0126049245/0126525974

Salha Zain said...

Saya ingin menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana, saya peminat Rizalman and Puteh..sejak Puteh bukak sayela yang kerap pergi sampai semua orang Puteh pun kenal..Kalau Puteh ade ape2 promotion mesti diorang call saye...adalah tidak patut kalau saye tidak dapat pergi ok...eh ni dh lebih 20patah perkataan kan...hahahaaa....sori....

norlaily said...

Saya ingin menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin melihat sendiri kelainan dan pembaharuan yang akan ditonjolkan dalam fesyen muslimah hasil gabungan idea kreatif Rizalman dan Puteh.

Izan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana "saya ingin melihat dengan mata kepala saya sendiri akan kehebatan abg rizalman dlm rekaannya untuk baju muslimah moden"

atoyissan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....setiap rekaannya menyimpan satu rahsia yang tersendiri dan hanya mereka yang terpilih sahaja yang dapat melihatnya.

email: atoyissan@gmail.com

enaluqman said...

kerana...

'pada setiap alunan rekaan fesyennya, dia sentiasa memberi kelainan peragaan dan mewakili keseluruhan naluri dalam penciptaan...

nurarinab said...

saya ingin menonton pertunjukan fesyen rizalman ibrahim kerana saya sudah lama menabung untuk membeli sehelai rekaan rizalman dan bertemunya secara in person!

wanie_kashfi said...

saya juga nak cuba nasib...hihihi...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahin kerana "saya takkan ada peluang lain lagi untuk melihat rekaan dan tuan yang punya badan secara up close & personal sebab saya tidak berpoket tebal dan untuk masuk ke butik Rizalman pun saya tak ada keyakinan waima sebesar zarah sekalipun"

sekian terima kasih

liZaZmi said...

saya tak mampu nak beli baju ciptaannya..so kalu dapat tgk pertunjukan fesyennya secara "live" pun dah rasa "wow"..

BuNgA PuJaAn said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana rizalman&puteh akan memberi 1001 inspirasi untuk saya kelihatan lebih menawan, anggun dan elegan di syawal yang bakal menjelma.

norehan mohamad
0133104358
buxomtales@yahoo.com

dadalvdadio said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya teringin melihat rekaan yang SUPERB itu.

Applemerah Collection said...

biasaya jd org pertama bg slogan ni :P

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana SAYA MMG TERAMAT2 MEMINATI RIZALMAN & REKAAN2NYA SEHINGGA BLOG RIZALMAN!SAYA SGT FANATIK APA JUA RIZALMAN BUAT KERANA FASHION ADALAH KESUKAAN SAYA WALAUPUN SAYA TIDAK PANDAI BERGAYA TP SAYA SUKA TGK PEREMPUAN2 YG PANDAI BERGAYA KERANA ITU MENJADIKAN SAYA BERBANGGA MENJADI SEORANG WANITA!!! wah kelassss slogan i! hahahahah harap2 dpt pegi pertunjukan tuh... !! :P

Hidayahalid said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya sangat- sangat meminati pakaian rekaan beliau. Mempunyai gaya yang tersendiri walaupun saya belum mampu untuk membeli pakaian rekaan Rizalman Ibrahim& Puteh

Farihah said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana seumur hidup saya tak pernah pergi fashion show, sementelah pula, saya nak salah satu dari saat manis dan magis sepanjang hidup daya adalah dengan menghadiri fashion show RIZALMAN IBRAHIM.

- farihah (farrymz_23@yahoo.com)

hatim a.r said...

...kerana Puteh berbeza dari collection rizalman sebelum ini.akhirnya ada designer yang cipta rekaan chic sopan tetapi tidak tacky.


ambik ayat skema.hehe

Unknown said...

sy sukakan rekaan fesyen nyer yg simple n fresh.

Unknown said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin memahami erti fesyen yang sebenar yang boleh diterjemahkan oleh pereka fesyen terhebat Malaysia :D

Beautiful^Devil said...

saya ingin menjadi trendsetter di kalangan english lecturer di seluruh Malaysia.

nurleana.ramli said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana kepingin bereksperimentasikan diri dengan fesyen stylish Rizalman Ibrahim yang sentiasa membuatkan saya umpama peragawati yang cantik di atas runaway.

meQ said...

Says ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana fesyen yang diketengahkan oleh Rizalman mempunyai aura pesona,anggun,versatile dan kelas tersendiri.

kisz said...
This comment has been removed by the author.
Nor Baizura Hj Abu Bakar said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana...
selama 35 tahun, saya tidak berpeluang dan ianya merupakan impian saya lagipun dikelolakan oleh designer pelik tapi benar.. Rizalman Ibrahim.


p/s psanan penaja:
Pilihlah saya!!
Zura - 0193581410

TachkaLove said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana kagum dengan ilham rekaannya yang kreatif dan versetile.Fesyen tersendiri yang dihasilkan memenuhi citarasa dan membuatkan penonton terpukau dengan keindahan busananya.

contact details:
email add: intan_natachka@hotmail.com
contact number: 0128025131/0168242151

mineral oil said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....rekaan rekaannya banyak memberikan inspirasi kepada saya dalam mengenakan busana.:)

NAMA: NURUL SHUHADA BINTI ROMELI
CONTACT NO: 0133603139

Cik Kopi said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya mahu fabulousity Rizalman menjangkiti saya sepenuhnya dan menjadikan saya seorang yang lebih yakin~


Saya boleh dihubungi melalui email:
misterygem@gmail.com atau hp: 0129407371

Terima kasih~

f said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen rizalman ibrahum kerana DIA ADALAH RIZALMAN IBRAHIM.

shazilah kamaruddin said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana saya ingin mengenali dunia fesyen dan memahami seni fesyen Rizalman yang membuatkannya berada di kelasnya yang tersendiri


nama:shazilah kamaruddin
email:shazilah83@yahoo.com

mhafiz aaris said...

ingin menyaksikan keunggulan juga ilham kreatif hasil dari rekaan anak tempatan yang berjiwa unik dan inovatif serta tersendiri.

Fuza Marquis said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana

saya percaya melihat sendiri rekaan ilham beliau memberi makna yang signifikan dalam kepuasan hati. Semuanya tersendiri, mewahkan mata yang memandang.

Nur Hazira said...

hi rizalman, i'm hazira. one of the fan you. i followed your nice blogspot. may i ask u something? i wan to post slogan, is it, here? thank you. hope i'll be the winner ~ nhazira_85@hotmail.com

ayu said...

saya ingin menonton fashion show rizalman ibrahim kerana unsur-unsur unik dan elegen khas buat muslimah memenuhi keperluan kehendak wanita malaysia seperti saya.

nur maizatul idayu othman
scarcity_gal@yahoo.com

The Secret Soul. said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ingin mencari ilham untuk rekaan baju raya saya tahun ini!Fabric cantik sudah dibeli, rekaan menawan belum ditemui! :)

The Secret Soul. said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya pelajar jurusan senibina dalaman, mungkin saya bole aplikasikan konsep yang sama tapi ke atas sekeping kain biase! :)

The Secret Soul. said...

owh ya abg rizalman, i almost forgot. If I am destined to be selected to go to your fashion show. u can call me at this no. But, my faith is in ur hands...hehehehe..

019-6466933: lily :)

sha said...

saya seorang yang sangat mempercayai dan yakin dengan bakat karya rekaannya

sha said...

saya seorang yang sangat mempercayai dan yakin dengan bakat karya rekaannya yang tiada berpenghujung

boxhousestudio said...

assalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh rizalman ibrahim

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...mudah-mudahan BHs dapat bertemu kembali dengan mu

BHs pernah mengikuti kursus kecantikan dengan mu sudah berbelas-belas tahun yang lalu..paling ingat waktu tu, mu pakai baju kurung moden berwarna kelabu...BHS terpikat sehingga sekarang dan sudah terbiasa mengunakan kain kosong bila berbaju kurung...warna favourite BHS ialah Hitam..tambah-tambah baru pulang dari Umrah bersama Andalusia..di sana warna Hitam menjadi kemegahan kaum hawanya...ALLAH...

BHS minat kecantikan..apa sahaja yang cantek...jadi biar BHS cuba isikan slogan ini ya

"Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana peluang yang diberi oleh mu Rizalman Ibrahim, tak sanggup BHS sia-siakan ...menjadi kenangan teramat indah sudah lah pasti..BHS amat menghargai dan mengagumi mu dalam industri ini ya Rizalman Ibrahim...doa BHS agar mu bahagia sehingga ke syurga serta sampaikan salam kasih pada anak tercinta..amin amin amin yarobballallamin..."

salam hormat buat yang disegani Rizalman Ibrahim

dari
BHS
017 513 5311

Anonymous said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin belajar bagaimana cara untuk berfesyen yang "up to date" tetapi masih mengekalkan unsur-unsur yang tidak mendedahkan aurat serta memadankan pakaian yang sesuai dengan bentuk tubuh badan.

hafizhamiza said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana rekaannya yang menarik telah menambat hati saya untuk memilikinya suatu hari nanti.

Penyelidikan Pendidikan Komputer said...

salam..en rizalman..sy nur ainshah bt abdul mutalib..sy baru hbs belajar degree in education di ukm..bln 8 sy konvo..klau en rizalman perlukn bantuan utk mengajar ank en rizalman boleh lh sy bantu mna yg patut..lg2 cuti sekolah xlma lg..sy stay di kampus ukm..klau en rizalman berminat utk dptkn bantuan sy hubungi sy..tq..=))
0129485967

The Secret Soul. said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya tak penah pergi fashion show walaupun saya pelajar rekabentuk dan saya teringin sgt nk tgk collection abg rizalman! :)

The Secret Soul. said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya nak lihat rekaan abg rizalman yang hebat dan umar yang super cute! :)

nadyafoo said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen rizalman ibrahim kerana saya sangat menyukai dan menyanjungi beliau,saya amat sekali ingin memiliki ciri hidup seperti beliau yang mempunyai anak yang comel berserta karier yg baik dan menceburi kedua dua bidang fesyen dan interior design.Oleh itu saya ingin melihat dan merasakan pengalaman menyaksikan salah satu hasil karya beliau dalam bidang fesyen.

Mimi Sharif said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana
berangan buat koleksi tapi nanti poket merana,
jadi dapat jamu mata dah kira terapi minda...

misz lollypops said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana
setelah lebih 28 tahun saya hidup, belum pernah sekalipun tengok pertunjukan fesyen walhal dah senaraikan dalam 'things to do before i reach 30.'


Lebih 3 patah perkataan tapi dah tak reti dah nak pendekkan lagi ayat tuh.. :)

naza said...

Salam,

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya mahu menjadi kelompok pertama yang menikmati dan mengkagumi hasil rekaan penuh sentuhan yang menggabungkan seni, citarasa dan emosi beliau.

nazaiza@gmail.com

robson jeelian said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya belum pernah menyaksikan pertunjukkan fesyen dari beliau dan gambar koleksi intro raya 2010 Rizalman agak menarik perhatian saya.

FazMelati said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana rekaannya yang fabulous & stunning sesuai untuk gaya muslimah yang mahukan gaya penampilan menarik yang masih terjaga auratnya...

***please, bring me there! saya jagakan umar nanti yea ;')))

intanloveamir said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana kehalusan sentuhannya yang tersendiri,menjadi pencetus evolusi fesyen buat wanita pada masa kini.

Intan Marliana Ramli
(intanloveamir@gmail.com)
019-5718184

Edi said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ingin tenggelam di dalam dunia kreativiti fesyen sejenak untuk melupakan semua masalah hidup saya

:)
edina 0193144634
thks!

Anonymous said...

... saya sangat kagum dengan hasil karya beliau dan saya amat teringin menghadiri acara berprestige macam ni... pilih la saya please!!
-fieza- 019-4780000

ferra said...

Rekaan fesyen adalah satu kreativiti yang subjektif dan unviversal yang seharusnye diberi pendedahan kepada umum terutamanya kepada pencinta kesenian fesyen.

ferra_1902@yahoo.com
019-3573212
facebook( ferra athera)

dalla said...

...kerana seumur hidup tak pernah attend fashion show..so cannot imagine mcm maner...selalu tgk kat tv jek...if ada peluang alangkah best nyer..n most important thing boleh tgk ur creative design live...yeah...

LindaF said...

kerana.............saya tidak pernah menyaksikan pertunjukan fesyen..

NAZIRAH ANAK PAK MAT said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana bagi saya Rizalman Ibrahim adalah ALEXANDER MCQUEEN MALAYSIA dimana setiap rekaannya pasti menjadi bualan hangat dan ikutan terutamanya koleksi BLANC 2008.

.NAZIRAH BT.AHMAD
.012-797 8718

Md Nasir said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana "ingin melihat sendiri tranformasi helaian fabrik yang diolah hebat menjadi busana yang berjaya mencetuskan aura dan memberi aspirasi".

Md Nasir said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana "ingin melabuhkan layar fesyen saya yang selama ini belayar tanpa arah demi mencari teluk identiti".

Unknown said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana tiap-tiap malam saya mimpikan baju-baju rekaan Rizalman. Berilah saya peluang untuk teruskan mimpi indah tentang rekaan Rizalman.

amacatlover said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....

to see and to feel what a real talent like Rizalman Ibrahim has to say to the world by showing his fabulous God gifted ideas and amazing touch through the world of fashion insanity.

gobok.kayu said...

pertunjukan fashion yang fabulous macam RIZALMAN perlu ada penonton yang fabulous macam SAYA!!!

Md Nasir said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana "ingin melabuhkan layar pencarian saya yang selama ini sentiasa berkibar di lautan demi mencari teluk identiti gaya".

Nadzirah Zainal said...

saya ingin menonton pertunjukan fesyen rizalman kerana saya ingin menyaksikan kreativiti Rizalman dalam setiap rekaan beliau terutamanya dalam mengadaptasi Islamic culture into modern lifestyle.

.................................. said...

kerana Rizalmar(Rizalman dan Umar) kelakar, comel lagi bergayya.

AnwarShah said...

i wanna go to your fashion show because its my long life dream to become a fashion designer but unfortunately im stuck studying accounting because of family disapproval. this might be my only chance to experience a real life fashion show plus i really think rizalman is an awesome and cool designer.

* i can be reached on my cell 013-6806788 or email at anwarshah.90@gmail.com

shazhalia said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya amat meminati rekaannya tapi tak mampu nak beli, kalau dapat tengok fashion show pun jadi la...:)

Cool said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ada baby girl berumur 17 bulan yang terlalu suka melihat fasyen baju - katanya "pwetyy". Justru, saya nak hadiahkan dia 'early exposure of Rizalman Ibrahim'.


Introduce Anis Manis @!~

http://triplecolourlife.com/blog/saya-ingin-berkongsi-mari-tengok-hasilnya-ouuuh/

sofna said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana:

saya ingin menyaksikan sendiri kehebatan rekaan rizalman dan berharap saya boleh menggayakan fesyen cara rizalman dalam kehidupan seharian saya
di rumah, di pejabat dan untuk acara santai/formal.

my details:

idayu sofna ishak
017 454 1077
idayu@unimap.edu.my

lily amani said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana...
saya menanti hampir 9 tahun untuk bertemu dengan cinta pandang pertama saya, iaitu rekaan RIZALMAN IBRAHIM.

Nama:Suriana Abdul Karim
h/p: 012-2909049
email:suriana.abdulkarim@gmail.com

Unknown said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana setiap inci rekaan,setiap inci jahitan,serta setiap jenis lembaran tekstil yang digubah oleh beliau menjadikan hasil tangannya seolah olah hidup,hidup untuk berbicara pada setiap mata yang menatapnya,pada setiap tubuh yang dibalutinya bahawa sebuah illusi itu boleh menjadi realiti pada bila bila masa...

bmisa said...

Kerana saya ingin mengalami pengalaman yang meransang deria pandangan dengan rekaan yang halus dari segi workmanship nya, very subtle design nya and at the same time take into account its appropriateness in Malaysian society to ensure its marketability.At the end of the day designer has to earn his living. Cest' La Vie

flagged me said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya tidak pernah berpeluang pergi ke sebarang pertunjukkan fesyen walaupun saya amat meminati fesyen.

rusy d' desingner said...

saya teringin nak pergi sebab abg rizalman idola saya dan saya teringin menjadi anak murid abg rizalman..saya suka sangat rekaan abg..saya nak pergi sangat-sangat...

era zainal said...

saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim segala saya ingin merasai sendiri apa yang dinamakan dunia fesyen sebenar kerana bagi saya tidak cukup sekadar bahan bacaan dan minat jika tiada mendedahan seperti ini. maybe i'm not very talented but i'm very excited on this.... take me ;p

diah said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana yakin dan percaya kombinasi Rizalman dan PUTEH dalam memenuhi aspirasi fesyen muslimah Malaysia.

Diah:0199849265

Lyn said...

saya meminati fashion and saya kagum dengan bakat R yang tidak pernah mengecewakan saya.. akan saya hadiahkan peluang ini untuk menghadiri bersama mak kesayangan saya

propaparazzi said...

saya ingin ppergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana seni rekaan yang ditampilkan dan dimamanifestasi oleh beliau anmat eureka, tersendiri, unggul, serta mempunyai nilai yang terbaik yang berkarisma abadi.

propaparazzi said...

saya merupakan peminat bidang seni fesyen walaupun masih dibangku sekolah. penampilan Rizalman Ibrahim sebagai perunding imej dalam Tangkap Muat dan kejayaan beliau,alhamdulillah membuka mata saya untuk berpendirian teguh. lantas saya menarik diri dari terus belajar di MRSM Gemencheh untuk mengejar cita-cita saya sebagai seorang pereka fesyen.Pada pertengahan tahun lepas, saya memohon untuk melanjutkan pelajaran saya dalam bidang fesyen disekolah vokasional. malangnya permohonan saya ditolak. disebabkan sudah terlanjur keluar dari MRSM, saya meneruskan pelajaran sains tulen di sekolah lama. namun ianya tidak menjadi batu penghalang untuk saya teruskan cita-cita saya. saya ada menonton TV, seorang bekas pelajar perubatan, menjadi pereka fesyen. oleh itu saya berpendirian bahawa tidak semestinya belajar sains perlu jadi orang sains. bagi saya bidang fesyen juga ada kaitan dengan sains.masakan tidak kalau mahu menghasilkan rona menarik konsep kimia perlu dimanifestasian.betulkan. saya amat berharap agar dapat bertemu Rizalman Ibrahim kerana bagi saya beliau ialah bapa fesyen negara..

propaparazzi said...

contdetails:
muhammad shukri roslan.
shuqrier@yahoo.com
0176390933

WanYusnira said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana mustahil saya akan pergi fashion show melainkan ada orang bagi tiket free!

Maka agaknya kalau terpilih, harus la ni fashion show PERTAMA yang saya akan pergi!! :)

Eclat_Farish said...

kerana fesyen rekaan RizalMan adalah sezaman dan BERADA dalam erti kata mewah. kita senang sekali mengenal rekaan RizalMan kerana beliau mempunyai identiti tersendiri.

Eclat_Farish said...

kerana fesyen rekaan RizalMan adalah sezaman dan BERADA dalam erti kata mewah. kita senang sekali mengenal rekaan RizalMan kerana beliau mempunyai identiti tersendiri.

MyNewJourney said...

oh lupe..just in case kalo menangla..dalilamian@yahoo.com

Caieja said...

...coz there are zillion reasons to adore his artwork.

fiza_blur said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana
1)saya suka rekaan Rizalman
yang vogue d vass walopon saya cm orang kampung
2)sape yang tak suke dapat invitation free oiii
3)si Gebu tu berada di lokasi harapnye...

-fiza_203@yahoo.com-

kina said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana keinginan dan minat yang tinggi terhadap inspirasi fesyen asli dari Rizalman. -sakinah zulkifli-

qilala said...

uncle, boleh tak bgi emeil msn uncle? im 16 years old. n im really2 want to be a fam fashion desgner like u. aunty saya seorng dr seni batik.. dia berat hati nk benarkn saya bercita2 sebegitu. i really2 need ur advice. i dh cuba draw bnyk design. n now i ragu2. can u give an idea for me? should i continue or find others ambition? please give me ur msn or ym. please2. :)

qilala said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana sya ingin mengenali uncle dn saya berhrp uncle dpt membntu saya untuk menjadi pereka fesyen kelak.

FAM said...

saya ingin menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya tidak pernah dapat peluang begini jadi amat teruja rasa nak lompat kalau dapat peluang. dan mungkin juga Umar mahu jumpa Dania? ngeeee

fatinairine@gmail.com.

p/s: saya dah block 26 june utk RI fashion show! perasannn..ok stop.

NikNoorAmani said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin melihat rekaan yang dihasilkan oleh beliau yang menunjukkan seni-seni yang sangat halus, kreatif dan cantik.

Norr said...

Muntah lah Tuan Sheikh nak pilih....

huhuh.....

Umar...b a gud boy ,ok!!!!

Unknown said...

saya ingin menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana
rekaan beliau adalah

R-Rahsia tersendiri
I-menjadi Inspirasi
Z-sepanjang Zaman
A-Anjakan fesyen
L-Lahirkan fenomena
M-berwajah Malaysia
A-dipenuhi Aura
N-Naluri kreatif

no hp: 0175745815 (lan)
email: lanalwi89@gmail.com

Unaisah Azlan said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana....

i literally grew up with 2 names in my head, Rizalman and Vivienne Westwood,do i need to say more =D

nadialogy said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana ianya simply Fabulous Awesome Beyond everything! (FAB! ^_^)

nadia saari said...

gaya yang sgt unik.
rekaan yang sgt menarik.
hati sgt tertarik.

sesuai utk majlis terbaik.

go rizalman!
go! go! go!

FULLTIME AGENT PRUDENTIAL/PRUBSN TAKAFUL said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana rekaannya sangat mengujakan dan penuh idea kreatif yang simple tetapi sarat dengan ciri elegance yang perlu ada dalam penampilan setiap individu.

you inspiring me to be more confident(",)

The Secret Soul. said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana kamu F A B U L O U S I T Y!

F-Famous
A-Amazing art
B-Big name
U-Unique design
L-Longines
O-Originality in every way
U-Unpredictable
S-Sincere
I-Inspiring
T-Tremendously extraordinary
Y-Young and fresh

afiq said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya nak sangat jumpa rizalman ibrahim dan umar. :P :P :P :P :P :P

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 239   Newer› Newest»