Fabulous fc

Friday, May 21, 2010

1,2,3....mula!


rizalman& puteh

raya 2010 fashion show

26th june 2010

3pm

sesiapa yang berangan selama ini untuk mendapat peluang menyaksikan fashion show Rizalman Ibrahim...anda boleh merebut peluang ini! 
5 tempat duduk disediakan bagi pembaca khas blog yang akan dipilih apabila anda berjaya menghantar slogan yang paling menarik

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....
....................................
(slogan tidak lebih daripada 20 patah perkataan).
*tarikh tutup- 15hb,june 2010.
pastikan anda boleh dihubungi bagi tujuan undangan

tunggu apa lagi? 1,2,3...mula!


p/s: jangan pulak ada yang tulis- "....saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana saya hendak meniru rekaannya..."(itu memang nak kena ). Mungkin anda juga berkesempatan bertemu Umar.

p/s: segala komen tidak akan disiarkan bagi tujuan mengelakkan peniruan antara satu sama lain. harap maklum.

239 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 239 of 239
The Bargain Hunter said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya cuba mengotakan impian mak saya yang sukakan rekaannya. Ceritanya begini, saya belikan dia this robe with purple corsage (ni buktinya, http://chicncheap.blogspot.com/2007/12/rizalman-brown-long-robe-with-purple.html) di Aseana, KLCC dan dia sangat-sangatlah happy. Dia kata baju-baju Rizalman seperti couturiers dari luar dan dia teringin sangat nak tengok hasil rekaannya. Saya pun kata insyaAllah kalau ada rezeki, saya nak bawak pergi ke butik barunya tapi sayangnya kami bukan berasal dari KL dan biasalah warga2 emas mana mahu meninggalkan umah walaupon sesaat!. Tapi, setelah sekelian lama tak ziarah blog yg fabulous ni, ada la pulak this very grand opportunity. So, kepada tuan blog ni silalah bagi peluang kepada saya untuk at least boleh menceritakan pengalaman pertunjukan fesyen terulong ni kepada dia dan lagila dia excited kerana bertemakan Islamic sebab alhamdulillah mak sudah bergelar Hajjah:)

ni email saya yer abang Rizalman

adore@usweekly.com

kalau tak terpilih pun takpe, i just wanna say all the best with ur fashion show:)

hady said...

encik rizalman

bila agaknya result nak keluar ni?
dah macam tunggu result exam pulak rasanya, hehehe

anyway, tak sangka pulak jadi tough competition sampai dua ratus lebih entry

dan siap ada keluar cerita cerita sedih lagi, dah macam ANTM Tyra Bank, hehe

anyway, kalau dapat saya dapat, alhamdulillah

kalau tak dapat, maybe ramai lagi yang deserved, so its okay.

this is my email
andi_arshad@yahoo.com

or just visit my blog
www.andiarshad.blogspot.com

Unknown said...

Saya ingin pergi menonoton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana...we cannot spell fabulousity without U -> Rizalman Ibrahim dan saya mahu alami kehangatan Fabulousity by Rizalman di Raya 2010 Fashion Show.

J'adore Rizalman =)

Unknown said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana . .we cannot spell fabulousity without U -> Rizalman Ibrahim dan saya mahu alami kehangatan Fabulousity by Rizalman di Rizalman&Puteh Fashion Show.

J'adore Rizalman

be_sunquickmaslayter@yahoo.com

017 6705419

Anonymous said...

saya ingin menonton pertunjukan fesyen rizalman kerana saya
a) nak melaram
b) nak order baju raya; and
c) teringin nak buat ayat menggunakan perkataan 'terkesima" . Bolehhh???? heheheheeeee........

The Bargain Hunter said...

oh...less than 20 words hmmm

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim (PUTEH) kerana....

saya ingin melihat bagaimana I dalam "Islamic" boleh direlevankan bersama I dalam "fabulousIty"!

Ct said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....

dah berabad baju kurung je yang mak buatkan untuk saya, naklah tengok baju apa lagi yang boleh jadi baju raya. (20 words)

hahaha. retardednyer slogan, ever. hahaha... anyway. i give it a shot.
hawa.ngalim@gmail.com

Unknown said...

bang jual la tiket...nak masuk pertandingan tu x reti.... r...

beary said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana hanya di sana adanya FABULOUSITY!!hanya RIZALMAN IBRAHIM!

beary said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana hanya di sana adanya FABULOUSITY!!hanya RIZALMAN IBRAHIM!

- Diyana Md.Naser,Putrajaya
- 019-3848435
- tqvm =)

Anonymous said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin mengambil semangat dari kejayaan yang telah dicapai oleh anak Melayu dan mengubah keadaan hidup saya sekarang.

ferra said...

rekaan dari Rizalman pastinya menyuntik magisnya yang tersendiri dalam setiap rekaan beliau yang akan memberikan keyakinan pada diri si pemakai.

siti ferra athera bt sheikh mohd mazlan
019-3573212
ferra_1902@yahoo.com

hadri said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana GARAPANMU MENYINAR, MENGHIASI TUBUH MEMANCAR PESONA, BERGEMERLAPANLAH DUNIA BUSANA. KAULAH PERMATA, KAULAH IDOLA FESYEN MALAYSIA! ;)


no hp: 019-4601848 (Hadri)
email: arifhadri@yahoo.com

Anonymous said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana
'kejutan buat teman tersayang yang mengagumi keunggulanmu, Rizalman.. Semoga dia mampu menjadi sepertimu, itu harapanku..'

skiranya saya yg bertuah..saya na hadiahkan peluang ni kepada teman saya yg tersayang..saya tahu dia amat mnyanjungi Rizalman,dan inilah satu-satunya peluang keemasan buat dirinya..smoga die juga akan menjadi pereka busana terulung sepertimu.. =) trima kasih Encik Rizalman Ibrahim.

no hp : 012-6906589 (abid)
email : abidshamsuddin@yahoo.com

xen said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana..

..jari-jemarimu menyulam bakat, tidak sama yang lain, bagai swarovski
beribu menghiasi baju, kau permata yang satu menyinari alam busana..


Rizalman Ibrahim..kau pelopor dunia fesyen Melayu, biarpun Bernard Chandran, Melinda Looi, Zang Toi dan yang lain menyatu idea merajai pentas busana, kau tersendiri bak satu permata antara swarovski beribu, kau gah menyinari..kau inspirasiku, kau penggerak anak Melayu, aku berbangga denganmu, keranamu aku berbangga menjadi anak Melayu..berbanggalah kamu idolaku!
terima kasih atas peluang ini, biarpun mungkin aku tidak berpeluang..
tetapi Rizalman Ibrahim tetap pereka unggul teragung d hati..

email : alexendercat@yahoo.com

Fairuz Malique said...

SaYa iNgIn mEnYaKsIkAn PeRtUnJuKaN FeSyEn RiZaLmAn IbRaHim kErAnA SaYa bEgItU KaGuM DeNgAn sEtIaP IdEa kReAtIf aNdA MeNhAsIlkAn bUsAnA YaNg aMaT MeNgUjAkAn,sAyA JuGa BeGiTu kAgUm dEnGaN UsAhA KeRaS AnDa DaLaM BiDaNg fEsYeN tEmPatAn...

KHAIRUL IDHAM said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen rizalman ibrahim kerana..."dipentas itu kulihat figura anggun beraksi penuh gaya,nyata ciptaanya penuh istimewa,membuat penonton terpesona ini semua sang pencipta punya angkara" ohh alangkah alangkah indah dapat melihat sendiri didepan mata pasti dikenang sepanjang masa.

Khairul,
0192095216

shahtz said...

alamak..bestnya klu dpt menyertai fashion show tu....tp baru ari ni baca yr blog...entah klu dapt pegi mcm dpt anugerah cemerlang nan gemilang dlm hidup.....anyway jgn lupa coretkan 'happening'nya di blog...bilala boleh ! only in magazine and other media....

malaysian hijab blog said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana : teruja melihat fashion muslimah diangkat ke satu paradigma berbeza.Puteh adalah label ekslusif yang bakal menjadi sebutan hijabi fashionista worldwide.

farahajar said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana mengagumi bakat, kecekalan dan keazamannya, yang penting saya memang hendak tengok hasil kreativitinya in personal....

rEDia cUmiL said...

saya ingin menonton pertunjukan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya ingin melihat depan mata saye sndr, hebat sgt ke rekaan rizalman neh smp daten2,pn sri2 and artes2 sggp berhabes beriban2...

;)

Princess said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana mahu melihat kesantunan rekaannya yg mencerminkan budaya Melayu sejati

Princess said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana mahu melihat kesantunan dan keaslian rekaannya yg mencerminkan budaya Melayu sejati

Zamri said...

Saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana.....saya tak boleh nak pi pun sbb dok nun jauh di sana.. melainkan ada org nak kasi tiket free balik. hehe. nway, I love the originality in your designs, sometimes with a mix of east-meet-west, and the use of local fabric and patterns that brings up the 'fabulosity' of malaysian culture.
Oh, hope you don't mind I link your site to my blog.
Salam from London. :)

PERSIAPAN PENGANTIN BUDGET said...

En. Rizalman,

Bila agaknya keputusan akan keluar yer? Tergerak hati saya pagi ni nak tengok result dah keluar ker belum.... tup tup tengok senarai calon2 yg ramai untuk merebut 5 tempat ke fashion show anda.
Anyway, email saya pengantinbudget2@gmail.com / hubungi 016-2514746 sekiranya saya layak untuk pergi ke fashion show En. Rizalman.
(Harap2 adalah peluang... amin... )
dan jika bukan rezeki saya, saya doakan semoga semuanya berjalan lancar dan En. Rizalman makin dimewahkan rezeki untuk dikongsi bersama2 rakyat negara ini khususnya dalam melahirkan rekaan yang menarik dan tersendiri... all the best k!

Unknown said...

Hi, salam kenal.
So nice.
Silahkan kunjungi informasi tentang berbagai karya ilmiah dari kami
http://www.unand.ac.id/arsipua/abstrak/
Blog saya

hatim a.r said...

thanks.ill call him tomorrow!

Anonymous said...

Bila nak tau result?

I sent this before but somehow forgot to include my contact.

amy_soeya@yahoo.com

Qaseh Suhaida said...

ala...dah terlepas dah....kempunan xdpt nak join

reen said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana saya sangat sukakan rekaan Rizalman yang penuh dengan ketelitian dan setiap rekaannya membawa pesona yang tersendiri~

SALHAN4748 said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman kerana ingin melihat kelainan apa yang akan ditonjolkan dalam fesyennya samada dari segi warna, gaya, abstrak, jenis kain dan temanya.

SALHAN4748 said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman kerana ingin melihat kelainan apa yang akan ditonjolkan dalam fesyennya samada dari segi warna, gaya, abstrak, jenis kain dan temanya.

fidayu mohd shobri said...

kerana dari zaman sekolah saya mengimpikannya,rekaannya membuatkan saya tersenyum.Sungguh mengasyikkan dan sempurna. :)

ubabe said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman kerana i nk tgk ur fabulous design made by u n meet u in person as well as cute n cuddly umar ;)

tujuhhariseminggu said...

alamak.. x terbaca plak post nih.. waaa... nanges.... :((

marlina said...

saya ingin pergi menonton kerana i've love seeing people doing catwalk with confidence,& all d fabulous outfit..sort of therapy for me..

so, take me ya!!

CathJ said...

TERLEPASssssssssssss lagi.... -_-

~Nur Zulaiha~ said...

lerr.... dh trih ttp... hemm :(

klu sy la,, sy mahu pergi krn sy mahu katakan pada rakan2 saya "hye, i was there, watch fashion show by rizalman, u'all can go to stylo or whatever,, bt i was there in rizalman fashion show and he was so so great"

wish i can be like u my super duper senior.. n nice, nice blog... give u 5 star..:)

Unknown said...

saya ingin pergi menonton pertunjukkan fesyen Rizalman Ibrahim kerana sebelum ini saya hanya melihat rekaanya dikaca tv, muka majalah ataupun dialam maya. Jadi saya ingin melihat dengan lebih dekat kehalusan rekaan beliau di pentas peragaan. Bukankah lebih menarik jika dibandingkan dengan rekaan yang hanya tergantung di patung mannequin sahaja ;)

«Oldest ‹Older   201 – 239 of 239   Newer› Newest»