Fabulous fc

Friday, April 24, 2009

hotFM-prelude AIM 16

rizalman tercalon untuk ketegori ape dalam AIM 16?penyanyi lelaki terbaik??penerbit album??lagu etnik terbaik?? :)..baru2 ni radio paling hangat di malaysia HOTFM telah menjemput rizalman untuk berbicara sedikit sebanyak tentang AIM,bukan psal lagu atau pun penyanyi tapi dijemput sebagai pemerhati fesyen di red karpet AIM yang bakal berlangsung 2nd may ni di PWTC..ini bukan kali pertama rizalman dijemput menjadi tetamu di hotfm,terakhir di krew pagi bersama fara n faizal untuk anugerah juara lagu...hurmm...macam dah lari bidang jer nih...hehe :) so untuk temubual AIM kali ni, rizalman bercakap tentang pengalamannya menyiapkan artis sepanjang AIM yang lepas2,apa pakaian yang sesuai untuk menghadiri anugerah berprestij seperti ini dan sebagainya.....so tq kepada penyampai yang bertugas, ANNE dan anuar dari primeworks!! 

4 comments:

Nor Baizura Hj Abu Bakar said...

Salam Rizalman.

saya mencemburui anda sebenarnya.
cemburukan populariti, kejayaan, kemewahan dan status anda.
terus terang, saya belum mampu menyarungkan baju anda, apatah lagi membelinya . malah sekiranya bertemu anda diluar sana, belum pasti lagi saya boleh berbual mesra.
namun itu bukannya halangan besar. bak kata anda, it's not easy to get what you have now.
masih banyak untuk saya pelajari walaupun saya tahu saya bermula agak lewat. but better late then never...

doa saya moga anda terus dapat menghasilkan karya2 yang lebih hebat. juga terus berjaya, gembira dan bahagia bersama Umar and your team. Good luck.

p/s: izinkan saya menjadikan anda idol dalam dunia fesyen saya.

fatin said...

hehe...
kalu nyanyi lagi sedap kot dr anuar zain??heee~
terus mng vokal terbaik!
(tetibe jeh)

mr rizalman buat baju siapa ye untuk malam AIM tu nanti?

rizalman atelier said...

alahai peminat2 ku sekelian..begitu mulia hati uolss semua! terharu..thank you for all the supports and doa's..semuga Allah pun merahmati kehidupan kamu semua.. Aim i tak buat baju sesapa..bz bebenor!

nicklynnzcute said...

salam,
abg rizalman saya jugak seperti baizura, where is mncemburui populariti,status, kejayaan n kemewahan.....ape2 punsy minat semua rekaan abg rizalman.
Gud luck..