Fabulous fc

Thursday, January 1, 2009

new year,new book,new atelier!

umar nail
hari suaikenal sesi petang(sekolah agama)
di royal selangor hard knocks school-tgh buat pewter

salam maal hijrah dan selamat tahun baru! agak berbeza dari tahun-tahun sebelumnya,tahun ini dimulakan dengan menemani Umar memasuki tahun persekolahan tahun pertamanya. He's a big boy now! betapa pantas masa berlalu, Umar sudah 7 tahun..segak berbaju melayu,menjalani hari pertamanya di sekolah. Habis sesi perkenalan,kami terus ke Royal Selangor dan mencuba kemahiran di 'hard knock school'-kebosanan,tak tahu nak pergi mana cuti-cuti ni..


Harap-harapnya tahun ini akan lebih bermakna,baik dari segi kehidupan peribadi mahupun professional. Dengan bermulanya perpindahan ke butik baru dan mulanya operasi di bangunan yang dibeli dengan hasil titik peluh sendiri,saya berazam untuk memberikan yang terbaik kepada industri fesyen tanahair,and i hope not too many people talking bad about me as well,dah penat nak dengar sebenarnya.. pada 11hb ni,Mawi dan Ekin akan memakai rekaan saya, I think its a great costume,yes,its a costume not clothes..sebab wedding Mawi tu sendiri tu pun dah kira macam pertunjukan! Dah macam2 research I buat,sampai cari filem2 Hollywood tahun 50an untuk cari guideline..finally it comes true.. am sure they will look fab!!


Tapi yang best sekali I punya butik dah di panggil  'atelier', lebih mesra dari 'boutique'. Dan di tingkat atas yang dah disiap renovate dikhaskan untuk bridal saje..and its called .....      'rizalman sposa'. I guess the name goes well with the interior..-rizalman