Fabulous fc

Tuesday, February 26, 2008

WELCOME TO RIZALMAN BLOG!!



3 comments:

Nur Fatihah said...

blog wallking

Mohammad Adnan said...

haa.... nak pggl ape ek???
rizalman jer lar...
adnan mmg minat rizalman...
sbb adnan pun cita- cita.. nak jdi fashion designer ... sbb mmg best...
so.. cikgu adnan suruh adnan buat short biodata about our role modal.. so.. rizalman adalah role modal adnan... boleh x bg short biodata & kerjayaan yg rizalman telah dpt...
tlg antar kt adnan9592@yahoo.com .. adnan nak b4 next week..
thnx..

lela said...

rizalman ni saya,laila,umur saya 15,saya mmg minat dengan rizalman...cita-cita saya nak jadi fashion desingner seperti rizalman dan ingin memajukan bidang fashion...tetapi saya ada sedikit masalah iaitu saya tak tahu nak pilih universiti mana untuk rekaan fashion,boleh tak rizalman tolong saya dengan memberitahu universiti mana rizalman belajar rekaan fashion atau menyenaraikan universiti kerajaan yang menyediakan course rekaan fashion dan tolong e-melkan di laila_din@yahoo.com