Fabulous fc

Friday, August 13, 2010

8


umar: "babah...,besok saya tak payah pergi sekolah la.."

rizalman: "kenapa pulak..?"

umar: "besok saya nak cuti.....,besok kan harijadi saya..."

rizalman: "kau ingat kau Agong? harijadi nak cuti?!"

p/s: Syukur alhamdulillah selama 8 tahun pada tarikh 13 ogos, Umar saya jaga, masih hidup dan sihat lagi. Moga arwah ibu yang pulang ke rahmatullah pada tanggal ini juga 11 tahun yang lalu akan senantiasa dicucuri rahmat Allah akan rohnya..

54 comments:

KSWSK said...

Semoga umar jadi anak yg terbaik buat babah...
Al fatihah buat bonda yg telah pergi...

reena said...

Happy birthday, Umar! Moga jadi anak yang soleh ya.

Al Fatihah kepada arwah juga. Moga ditempatkan bersama-sama orang yang beriman. Aminn.

::Ida:: said...

slamat hari jadi umar...
takpe.... aii bagi umar cuti sempena birthday umarr.. umar kan speciall :)

edi said...

man.. i respect you!

nadirah_nor said...

happy besday umar!!
adek kecik mahu cuti
jgn harap :DD

suffyan razzaq said...

selamat hari lahir, Umar..moga jadi anak yg patuh & taat..yg soleh..

alfatihah..semoga arwah terus tenang di sana

leadleedeea said...

Happy Birthday Umar~!!!
Be a good boy ya.. :)

Hanis MY said...

otanjoubu omedetou umar...
al fatihah buat arwah bonda...

Cheedah said...

HAPPY BIRTHDAY UMAR :)

Nidza said...

Happy birthday Umar...

bkn masa birthday ke kiter jadi RAJA...huhuhuh..

semoga jadi anak yg soleh dan dengar cakap babah....

~♥ iella ♥~ said...

al-fatihah wat arwah..moga arwah aman di sana...

umar dpt kasih sayang dr babahnya..

Norr said...

Assalamualaikum w.b.t;

Kepada bakal pilot a.k.a. Lil' Sheikh Umarrrrr....Hepi Big Day..semoga menjadi anak yang soleh ,anak yang tidak meyusahkan hati & hidup Babah, anak yang cerdik, rajin,pemurah & baik hati,ameeennnnn!!!!

Semoga Tuan Sheikh sekeluarga sentiasa di Rahmati & di pelihara Allah.
Semoga juga roh ayahanda & bonda Tuan Sheikh sentiasa dicucuri Rahmat Kasih Sayang Allah s.w.t,ameen.

Al-Fatihah.

(Birthday lil' sheikh sama date ngan my BFF@Berry)...

Rozie said...

Hepi 8th bday Umar... moga jd anak babah yg terbaik... posa jgn tinggal yeee..

La Dolce Aiyun said...

'hepi bezday Umar" sweet 8 boy....
semoga menjadi anak yg baik bt babah k...belajar rajin2...

Nigina said...

hehehehe.. happy birthday umar.. moga jadi anak yang soleh....

Arash Libra said...

epy bday to Umar.. :)

how cute asked for x sekolah sbb arijadi.. ngee :)

ratna said...

umar.. semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi anak yg soleh, berjaya dlm apa yg umar nak dan sentiasa berbahagia dgn org2 yang disayangi dan org yg sayang umar. dahhh itu ajer.. aminnn..

aZr|n said...

happy bday umar. semoga mnjadi anak yg soleh.

Al-fatihah utk arwah.

Nurul+Hafiz said...

happy birthday darl!

The Queen Bee said...

comell!! happy birthday umar.. mintak babah designkan baju cun melecunn ye

NORA ANSHAR said...

happy 8th birthday umar! semoga menjadi anak yang soleh.

well done superdad! u did good!!

Al-Fatihah buat arwah ibu. Semoga rohnya ditempat di kalangan orang2 yg beriman.

Dari sudut Hati kecilku said...

HAPPY BIRTHDAY UMAR!!!
SMG JADI ANAK YG SOLEH DAN DPT JAGA BABAH NANTI BILA DH BESAR

arina_aris said...

haha comel je umar ni...happy birthday umar ;)
al fatihah untuk ur mom

Mrs. Kown said...

happy birthday umar :)

semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu

luvelymummy said...

Salam...

Happy.. Happy..& Happy Birthday to u, Umar,no more noti..noti..k.. Umarkan dah besar.. dah boleh jaga Babah

So, semoga Umar akan jadi anak yang soleh serta boleh jadi kebanggaan Babah suatu hari nanti..

Insya Allah...

Umar...umar...aunty prasan sesuatu ar...... nak tau x aper dia...?!

heee...heee...

Bentuk angka 8 tu sama cm Umarlah..ahhhaaa... bulat-bulat.. tomei... ahhhaaa.. jgn marah yer aunty gurau jer... ge'emmmm je.. (geram)

Al-Fatihah kepada arwah, jgn putus mendoakan dia di sana... Semoga arwah dipermudahkan segalanya....


from: Aunty Aida, Uncle Atoy, Adam & Qaseh

luvelymummy said...

Salam...
Happy.. Happy..& Happy Birthday to u, Umar,no more noti..noti..k.. Umarkan dah besar.. dah boleh jaga Babah

So, semoga Umar akan jadi anak yang soleh serta boleh jadi kebanggaan Babah suatu hari nanti..

Insya Allah...

Umar...umar...aunty prasan sesuatu ar...... nak tau x aper dia...?!

heee...heee...

Bentuk angka 8 tu sama cm Umarlah..ahhhaaa... bulat-bulat.. tomei... ahhhaaa.. jgn marah yer aunty gurau jer... ge'emmmm je.. (geram)

Al-Fatihah kepada arwah, jgn putus mendoakan dia di sana... Semoga arwah dipermudahkan segalanya....


from: Aunty Aida, Uncle Atoy, Adam & Qaseh

dali said...

umar happy birthday

bugs said...

happy birthday umar~
babah umar bg hadiah apa? ;p

CikPanda said...

happy birthday umar...
semoga menjadi anak yg soleh ;)

AuntieYan said...

Salam En. Rizalman,

Happybirthday untuk Umar.Semoga akan menjadi anak yang soleh nanti.

..besarrrr dah dia. Auntie pernah sekali terserempak dengan Rizalman dengan Umar...lamaaaaa dulu....masa tu Umar masih dalam dukungan lagi...

Selamat berpuasa untuk bapa dan anak. :-)

aina_amirah said...

Happy 8th year bday umar~ :)

hatim a.r said...

patut ah rasa nak cuti je harini.eh memang dah cuti pun.hepi besday umar!!!

TotYati said...

salam encik rizalman,

al_fatihah buat bonda.

tahniah buat Umar yg bertambah umurnya. semoga jadi anak yang soleh (^_^)

Fara said...

happy birthday umar! semoga menjadi anak soleh dan berbakti kepada ayahnye yea.. dan alaftihah juga buat arwah ibunya..

mrs Fahmi said...

Happy birthday Umar!

Myrilicious said...

wow umar, lahir sama ngn cik riri la.. hepi bday umar!!

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

Al-Fatihah..
semoga roh arwah tenang dikalangan orang2 yang beriman..AMIN

To umar hapi besday yang ke 8thn :)

Sue said...

SELAMAT HARI JADI UMAR.
turning 8,alhamdulilah.8 tahun yang indah.takpe agong Umar.(:

cidajaya said...

happy birthday umar!!today is my birthday too yg ke 21 la tp perangai still like 8tahun lg hehe...
semoga jd anak yg soleh n bejasa kpd family,agama n negara =)

azwa_J said...

Umar, tahun ini babah bagi hadiah apa? ceritalah sikit..

aSmiDar said...

HAPPY BEFDAY UMAR..:)
SEMOGA PANJANG UMO DAN MURAH REZEKI..

AL-FATIHAH UNTUK ARWAH..

Azah said...

Salam

This is my first visit to your blog; upon recommendation from a friend. Saya suka blog Rizalman. Inspiring. Saya tak akan tiru, tapi ambil jadi inspirasi boleh..? Syukur kepada Allah murah rezeki. Insya'Allah sentiasa begini.

uMMUhabibahMohdH!Lm! said...

I love to read when u wrote about ur son :) Good luck..and well done ..

diah said...

same birth date with my Bonda..

Nur Qalby said...

selamat hari lahir umar & al-Fatihah untuk bonda..

tadi g pavilion babah belikan baju adiah besday eh?? auntie nampak dan senyum kan uol masa kat kaunter children department..so sweet tgk babah n umar..

p/s: nak tegur tp segan..senyum2 jelaa..tp yg bestnyer rizalman senyum blk..ehehe..

norhidana said...

hepi belated bday buat umar yg comel...

alah2 pandai tul dia ek... nk cuti sbb bday dia ek...
semoga umar jd seorang anak yg soleh n hormat org tua...

alfatihah utk arwah...

NenekPenne said...

umar so cute and funny
and u too.... tapi bila jumpa kat luar mcm takut gitu nak tegur...

Faz Melati said...

Happy Birthday my little Umar! Saya doakan Umar sentiasa sihat nanti dah besar Umar jaga Babah baik-baik oke, jaga Babah macam Babah jaga Umar. Umar kena pergi skolah, jgn ponteng2, belajar pandai2! muhaxoxoxoxoooo!!!

Al-Fatihah untuk ibu Umar. Semoga Allah menempatkan ibu Umar dalam golongan orang beriman...

CT said...

Eppy besday Umar dan al Fatihah buat ibu Rizalman...

tujuhhariseminggu said...

umar cute...

al-FAtihah utk arwah ibu... Semoga tenang di sana.... Amin... :)

diyadeary said...

Umar, selamat ulang tahun ya..

Mudah2an membesar jadi anak yang soleh, yang akan membahagiakan baba kelak.. InsyaAllah.. ♥

orggilacinta said...

hahaha...klakar betul la!

fifahnazri said...

ha.. ha.. kelakar tul umar ni yea.. takziah! di atas pemergian bonda tercinta..

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Please I miss story about Umar.. I want to see him grow up ..please write something about him at least :)